دسته بندی

تاریخچه تولید ام دی اف و مزایای آن

ورق ام دی اف چه زمانی و چطور بوجودآمد؟

9 آبان 1400

ام دی اف 3 میل پرینتی

ورق های ام دی اف سه میل، در حقیقت با ضخامت 2.5 تا 2.7 میلیمتر عرضه می گردد و با اضافه شدن روکش به ضخامت 3 میل می رسد.

18 شهریور 1400

ورق PVC

شرکت رهاآذین صفحه(از زیر مجوعه های شرکت رهاسان) با نام تجاری PVCO ،تولید کننده ورقهای پی وی سی فومیزه در ابعاد و ضخامتهای مختلف است.

24 خرداد 1400

ام دی اف

ام دی اف یا همان تخته فیبر دانسیته متوسط (MDF) به عنوان عمده ترین محصول از پانل های فیبری، مهمترین سهم از بازار مصرف این فرآورده را به خود اختصاص داده است.

19 خرداد 1400

ابعاد ام دی اف 8 میل تولیدی شرکت رهاسان

ام دی اف 8 میل یکی دیگر از محصولات شرکت رهاسان می باشد.

30 اردیبهشت 1400

کاربرد ورقهای پی وی سی فومیزه

کابرد ورقهای پی وی سی فومیزه شرکت رها آذین صفحه

23 فروردین 1400

از ام دی اف (MDF) بیشتر بدانیم

ام دی اف(MDF )ماده مركب چوبی محسوب می شود با جرم حجمی بین 500 تا 800 كیلوگرم بر متر مكعب ( به طور متوسطKg/M3 750 ) كه از مواد مختلفی می تواند تهیه شود . در جهان بیشتر (MDF) ام دی اف ها بر پایه چوب تهیه می شوند و از چوبهای نرم مثل درخت كاج استفاده می گردد.

18 فروردین 1400

مزایای ورقهای پی وی سی شرکت رها آذین صفحه

ورقه های پی وی سی شرکت رها آذین صفحه قابلیت روکش دار شدن و پرینت رنگی توسط رنگ مخصوص پی وی سی را دارند. ورق پی وی سی شرکت رها آذین صفحه توسط همان ابزارهای که برای ساخت و برش ورق های چوب یا ام دی اف به کار می روند ساخته می شود. نوارکاری، اره کاری، سوراخ کاری و پیچ زنی روی آن مانند ورق های چوبی قابل اجرا است.

13 اسفند 1399

ام دی اف 3 میل رهاسان

در این مطلب در صدد معرفی و توضیح درباره ام دی اف ۳ میل خام رهاسان هستیم. این واحد تولیدی در کشور جزء معدود گزینه هایی می باشد که ورق های سه میل خود را تماما داخلی تولید نموده و در سطح وسیع به بازار عرضه می دارد.

6 اسفند 1399

ابعاد تولیدی شرکت نئوپان 22 بهمن و کاربرد آنها

شرکت نئوپان 22 بهمن تولید کننده انواع ورقهای نئوپان خام ،نئوپان ملامینه سفید و نئوپان ملامینه رنگی در سایزهای

4 اسفند 1399

موارد مصرف ام دی اف خام 2.5 میل رهاسان

کاربرد انواع ام دی اف خام 2.5 میل رهاسان

29 بهمن 1399

ام دی اف رهاسان

ام دی اف های شرکت رهاسان با ضخامت های 2.5 میلی متر،3.5 میلی متر،4 میلی متر،5 میلی متر،6 میلی متر و 8 میلی متر در ابعاد مختلف تولید می شوند.

27 بهمن 1399

تفاوت ام دی اف (MDF)و اچ دی اف (HDF)

ام دی اف (MDF) و اچ دی اف(HDF) تخته فیبر هستند و به طور کلی تخته فیبر ها از نظر فشردگی می توان به سه دسته تقسیم کرد.

16 بهمن 1399

نئوپان چیست؟

نئوپان از فشردن و همگن ساختن خرده چوب های زائد، تراشه های چوب بری و یا خاک اره ساخته می شود و سپس با نوعی چسب یا رزین ترکیب شده و طی مراحل چندگانه گرمادهی و فشرده سازی ساخته می شود. پس از فشرده سازی انواع چوب نئوپان با ضخامت ها و کاربردهای مختلف تولید می شود و بعد از سرد شدن و سمباده کشیدن جهت مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول نسبت به سایر فراورده های چوبی مانند ام دی اف یا تخته های چند لایه به علت مقاومت پایین، عدم مقاومت در برابر نم و رطوبت، از قیمت کمتری برخوردار است.

28 آبان 1399

اچ دی اف چیست؟

HDF تخته فیبری با چگالی بالا است. تخته HDF مانند تخته MDF است با این تفاوت که بسیار سخت تر و سنگین تر است و چگالی آن بالای 800 کیلوگرم بر متر مکعب است. این خاصیت HDF ها آن ها را برای ساخت کفپوش های لمینت بسیار مناسب می سازد. افزایش چگالی، باعث بالاتر رفتن قابلیت های ماشین کاری و سطح سازی (رنگ، روکش و...) شده و نیز خصوصیات مکانیکی و فیزیکی را نیز بهبود می بخشد. تخته های HDF با توجه به اینکه تحت فشار بیشتری تولید می شوند، نسبت به سایر مدل ها نازکتر هستند

26 آبان 1399